Produkty
Ucz się raz, a dobrze!
Zainwestuj w rozwój swojego dziecka!
Jak w 15 minut dziennie osobiście nauczę Twoje dziecko jak uczyć się szybciej, skuteczniej, samodzielnie w mniej niż miesiąc, nawet jeśli ma „beznadziejną pamięć”, „zerową koncentrację” lub jest „zdolne, ale leniwe”.

Tak jak Ty jestem rodzicem, który chce zapewnić swoim dzieciom godne warunki do rozwoju swojego potencjału, no i tu pojawia się problem...
15 lat temu sama byłam uczennicą i pamiętam jedno przeświadczenie, które zaważyło o mojej przyszłości…
Idąc do liceum udałam się na profil biologiczno-chemiczny, ponieważ planowałam zostać studentką psychologii lub kognitywistyki, a do tego była niezbędna dobrze zdana matura z rozszerzonej biologii.
Bardzo lubiłam ten przedmiot, zwłaszcza tematy związane z anatomią i fizjologią człowieka.
Jednak okazało się, że 70% podręcznika do biologii, a zatem treści podejmowanych na rozszerzeniu, zawierała tematy związane z roślinami, bakteriami, wirusami, pierwotniakami, genetyką, czy ekologią.
Z lekcji na lekcje, z miesiąca na miesiąc coraz bardziej utwierdzałam się w przekonaniu, że nie jestem w stanie zdać matury rozszerzonej z biologii na tyle dobrze (o ile w ogóle) aby dostać się na wymarzone studia.
Co zrobiłam?
Pod koniec drugiej klasy postanowiłam… ODPUŚCIĆ.
Zadeklarowałam zdawanie matury podstawowej z biologii, a swoje kroki skierowałam w zupełnie innym kierunku – na poznański AWF.
Czemu ma służyć ta historia i czemu Ci ją opowiadam?
Jak widzisz, zajmuję się technikami efektywnej nauki, które, przyznasz, więcej mają związku z psychologią, niż wychowaniem fizycznym.
Mogłam tę drogę obrać już dawno. Dlaczego tego nie zrobiłam?
Mówiąc najprościej – uważałam, że jestem ZBYT GŁUPIA, aby opanować tak trudny i obszerny materiał z dziedzin, które kompletnie mnie nie interesowały.
Nie wiedziałam jak się tego nauczyć, a więc moja motywacja spadła, gdyż całe zadanie wydało mi się po prostu dla mnie N I E O S I Ą G A L N E.
Gdzie byłabym dzisiaj, gdybym wtedy nie odpuściła?
Tego nie wiem.
Życie przywiodło mnie z powrotem na tę ścieżkę, przeszkoliłam i nadal szkolę się w konkretnej, wąskiej dziedzinie, jaką jest neurodydaktyka i jestem tu gdzie jestem.
To co wiem, to fakt, że wiele dzieciaków może NIGDY nie powrócić na wymarzoną drogę do celu i zrezygnować ze swoich marzeń tylko dlatego, że nie wiedzą JAK poradzić sobie z pewnymi przeszkodami, które muszą pokonać, tylko po to, aby do tych marzeń się dobrać.
Ale nie tylko w dzieciństwie mogą oni zboczyć z drogi.
Zauważ, że także dorośli stają czasem przed ogromną szansą na ciekawszą pracę, lepsze zarobki, godniejszy byt i lepsze życie.
Jednak na samą myśl o zmianie, ponownej nauce (o zgrozo!) i przekwalifikowaniu się – nie podejmują się ich.
Pozwalają przejść okazjom obok, a oni zostają w tym samym kompletnie niesatysfakcjonującym ich punkcie.
Tak jednak wcale być nie musi i wystarczy poznać kilka prawd na temat tego jak działa i uczy się nasz najpotężniejsze narzędzie – mózg.
Tymczasem kwestia przekwalifikowania się w dorosłym życiu dla naszych dzieci szykuje się czymś nieuniknionym…
Ale po co się uczyć skoro wszyscy wiemy, że w dobie Internetu i czatu GPT wiedza encyklopedyczna przeważająca w szkole jest tak samo przydatna jak mokra ścierka do tablicy suchościeralnej?
Odpowiedź brzmi – nie w wiedzy, a w sposobie jej zdobywania tkwi edukacyjny Złoty Graal.
Dlaczego?
The Future of Humanity Institute Uniwersytetu Oksfordzkiego opublikował dane, z których wynika, że ponad 60% osób będących obecnie DZIEĆMI będzie w przyszłości pracować w zawodach, które JESZCZE NIE POWSTAŁY, a 47% obecnych profesji ZNIKNIE w związku z rozwojem technologicznym w ciągu najbliższych 20 lat.
(źródło: Polski Instytut Ekonomiczny, „Kompetencje pracowników dziś i jutro” kwiecień 2022)
Ponadto futurolodzy spekulują, że dzisiejsi uczniowie będą średnio zmieniać zawód 17 razy w 5 różnych branżach.
Aż ciężko w to uwierzyć, prawda?
Pracodawcy i specjaliści w zakresie HR wskazują kompetencje, w które warto inwestować. Zaliczają się do nich m.in.: myślenie analityczne
myślenie krytyczne,
aktywne uczenie się,
kreatywność
rozwiązywanie złożonych problemów.
Już wiesz w czym rzecz?
Jeśli Twoje dziecko będzie uczęszczać przez 12 lat do szkoły, w której uczyć się będzie poprzez wielokrotne czytanie, pisanie, mechaniczne powtarzanie, pisanie linearnych notatek straci szanse na 12 lat treningu powyższych i wielu innych umiejętności, które zaważą nad jego przyszłą karierą.
Szanse na wykształcenie tych kompetencji dają metody nauki prezentowane w wyzwaniu „Ucz się raz, a dobrze”, gdyż bazują one na wykorzystaniu pełnego, naturalnego potencjału całego mózgu, a nie tylko jego pewnej części.
My, jako rodzice nie mamy wpływu na program nauczania, podstawę programową, skład rady pedagogicznej, metody dydaktyczne i wychowawcze szkoły.
My, jako rodzice mamy wpływ na narzędzia, którymi posługuje się nasze dziecko pozyskując wiedzę.
To od nas zależy, czy damy mu do zjedzenia zupy krem systemowy widelec, czy alternatywną łyżkę.
To od nas zależy, czy nasze dziecko będzie „młóciło wiedzę” cepem, czy kombajnem.
A w zasadzie – to od Ciebie zależy czy dasz mu na to szansę.
Co dokładnie otrzymacie dzięki wyzwaniu?
Twojemu dziecku:
- udowodnię, że nauka treści szkolnych ma sens pod jednym prostym i pierwotnym warunkiem, który absolutnie musi zostać spełniony.
- przekażę 5 mnemotechnik, dzięki którym informacje same będą się prosić o zapamiętanie
- zaprezentuje 10 faktów i mitów okołonaukowych, na podstawie których otrzyma 10 technik, wskazówek i narzędzi służących efektywnej nauce, jej dobremu organizowaniu, planowaniu i uskutecznianiu
- wręczę testy ewaluacyjne, dzięki którym sprawdzi efekt „przed i po”
- opowiem jakie prawa rządzą jego pamięcią i jakie działania powinno podejmować, aby nie sabotować własnej natury
- wyjaśnię jak uczy się mózg w oparciu o 5-elementowy system DONOS i dokonamy wspólnej analizy jak do tego mają się jego dotychczasowe sposoby zapamiętywania informacji
- zapewnię wsparcie mailowe lub w zamkniętej grupie, gdzie znajdzie jemu podobnych ludzi
- pokażę drogę z punktu A do B i przeprowadzę je po niej krok-po-kroku tłumacząc jak ma sobie radzić, kiedy spotka na niej różnego rodzaju „kłody”
- otworzę oczy na jego własny potencjał z jakim przyszło na świat i zadbam o jego „odkurzenie” i rozkwit
Tobie, drogi Rodzicu:
- oddam czas, który poświęcałeś na „nadgodziny belferskie”, a który będziesz mógł wykorzystać na to co chcesz, a nie musisz lub powinieneś
- oddam spokój, który zagubiłeś w wyniku sporów „okołoszkolnych”
- pomogę rozwinąć u dziecka umiejętności, które będą kluczowe nie tylko w szkole, ale i w życiu
- zaoferuję wsparcie w zamkniętej grupie, gdzie znajdziesz innych rodziców z podobnymi doświadczeniami
- odkryję przed Tobą potencjał Twojego dziecka, który być może dotychczas był ukryty
Plan wyzwania "Ucz się raz, a dobrze!"
Tydzień 1.
DZIEŃ 1 – Wprowadzenie
DZIEŻ 2 – Test skojarzeń – przed
DZIEŃ 3 – Test pamięci – przed
DZIEŃ 4 – Jak uczy się mózg?
DZIEŃ 5 – Fakty i mity
DZIEŃ 6 – Prawa pamięci
DZIEŃ 7 -Równanie pamięci
Tydzień 2.
DZIEŃ 1 – Jak zapamiętać kolejność?
DZIEŻ 2 – Budujemy łańcuch
DZIEŃ 3 – Twój pierwszy łańcuch
DZIEŃ 4 – Kiedy dwie informacje się mylą
DZIEŃ 5 – Jak zapamiętywać nowe słowa?
DZIEŃ 6 – Słowa ze słowa
DZIEŃ 7 – Patent na ortografię
Tydzień 3.
DZIEŃ 1 – Najlepsza technika zapamiętywania liczb cz. I
DZIEŻ 2 – Najlepsza technika zapamiętywania liczb cz. II
DZIEŃ 3 – Najlepsza technika zapamiętywania liczb cz. III
DZIEŃ 4 – Najlepsza technika zapamiętywania liczb cz. IV
DZIEŃ 5 – Jak tworzyć i pamiętać silne hasła?
DZIEŃ 6 – Trening pamięci na ulicy
DZIEŃ 7 – Zaimponuj bliskim jak najlepszy iluzjonista
Tydzień 4.
DZIEŃ 1 – 3 metody organizacji nauki
DZIEŻ 2 – 6 zasad skutecznych powtórek
DZIEŃ 3 – 3 super metody przetwarzania informacji
DZIEŃ 4 – Czat GPT w nauce
DZIEŃ 5 – Test skojarzeń – po
DZIEŃ 6 – Test pamięci – po
DZIEŃ 7 – Podsumowanie
Dlaczego techniki nauki?
Przyswajanie wiedzy w sposób mechaniczny poprzez:
– wielokrotne czytanie tekstu,
– bierne słuchanie,
– płytkie i pasywne powtarzanie treści,
– zakreślanie zagadnień
przy możliwościach jakie posiada ludzki mózg:
– uczenie się nawet 4 języków jednocześnie, a porozumiewanie się w kilkunastu
– czytanie 10 tys. słów na minutę
(przeciętny człowiek <300, rekordziści >40 tys.)
– produkcja wynalazków znacząco poprawiających efektywność wykonywanych czynności
jest porównywalne z używaniem smartfona, jako telefonu stacjonarnego, pomijając jego mobilność oraz możliwość:
– pisania SMSów,
– zapisywania kontaktów,
– fotografowania, filmowania i montażu,
– sprawdzania daty, godziny,
– ustawiania alarmu,
– no i oczywiście łączenia z Internetem.
Możesz używać swojego mózgu w stopniu absolutnego minimum.
Ale czy na pewno chcesz?
Decydując się na kurs efektywnej nauki zyskujesz także rozwój koncentracji, kreatywności, czy podstaw krytycznego myślenia, które również stanowią ABSOLUTNY MUST HAVE w drodze do wielopłaszczyznowego sukcesu.

FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania
Czy to na pewno zadziała?
Zadziała na 90%. 7% należy do Twojego dziecka, a ostatnie 3% do Ciebie i drugiego rodzica. Ja daję Wam ile mogę, jednak całej pracy za Was nie wykonam. Dużo zależy od Waszego nastawienia, o którego kształtowaniu dużo mówię w szkoleniu z "Apteczki rozwojowej" - gorąco polecam, bo to fundament!
Pamiętaj, że techniki, które pozna Twoje dziecko naprawdę działają.Naturalne jest też to, że mogą zdarzać się podczas ich wdrażania wpadki, gdyż jest to zupełnie nowa umiejętność. To jak z nauką chodzenia, jedzenia, czytania, pisania – nie da się bez upadku, ubrudzenia czy pomyłki). Ważne jest wtedy rozumienie błędu, jako lekcji, a nie porażki i wyciągnięcie wniosków. Zawsze w razie potrzeby możecie się zwrócić do mnie z prośbą o pomoc. Kurs online nie oznacza, że zostajecie w tym sami.
Moje dziecko ma dysleksję / dysgrafię / dysortografię / problemy z konecntracją – czy może wziąć udział w wyzwaniu?
Dzieci posiadające wszelkiego rodzaju dysfunkcje mają świetnie wykształconą wyobraźnie i są niezwykle pomysłowe. To jest fundament efektywnej nauki, zwłaszcza mnemotechnik bazujących na sile prawej półkuli, która u tych dzieci jest lepiej wykształcona. Wystarczy tylko poznać i przestrzegać zasad ich wykorzystywania, a dzieci bardzo szybko zauważą pierwsze efekty.
Co do koncentracji - w dobie nowoczesnych technologii zdolność koncentracji znacznie pogorszyła się u dzieci, ale też wśród dorosłych. Dlatego każda lekcja trwa około 15 minut, aby nikt nie zdążył się znudzić, ani przeciążyć nadmiarem informacji.Od którego roku życia dziecko może dołączyć do wyzwania?
Najistotniejsza jest dobrze opanowana umiejętność czytania i pisania, dlatego jest to kwestia indywidualna. W większości przypadków 3 klasa szkoły podstawowej jest dobrym momentem na poznanie pierwszych zasad efektywnej nauki. Daje to czas na ich wytrenowanie poprzez zabawę i wykorzystanie od 4. klasy szkoły podstawowej.
Czy moje dziecko może przechodzić przez wyzwanie samodzielnie?
Tak, podczas lekcji słowa kierowane są do dziecka/nastolatka. Rodzic nie musi uczestniczyć w przerabianiu lekcji, ale oczywiście może, a 15-minutowy czas trwania lekcji ma to ułatwić.
Kiedy zobaczymy pierwsze efekty?
W kwestii mnemotechnik – od razu. Jeśli będziecie przestrzegać zasad, które omówimy w pierwszym tygodniu, to już w kolejnym odkryjesz swoje dziecko na nowo! Będziecie zaskoczeni tym, jak świetną ma pamięć! Kolejne tygodnie będą już zależeć tylko od Was – od dziecka, aby kontynuowało trening i naukę właściwymi metodami nauki i od Ciebie – aby właściwie je wspierać, lecz co ważne - nie pomagać i nie wyręczać.
Czy każda lekcja jest w formie video?
Do każdej lekcji dołączone jest video, jednak jego długości się różnią. Czasem cała lekcja jest w formie filmu do obejrzenia, a czasem film trwa tylko kilka minut. Resztę czasu z poświęcanych 15 minut na lekcje zajmuje wykonanie zadania pisemnego na własnej lub wydrukowanej kartce.
Opinie o moich produktach:












14-dniowa gwarancja
zwrotu pieniędzy!

Jeśli uznasz, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań bez żadnych pytań zwrócę Ci 100% Twoich zainwestowanych pieniędzy.
Wystarczy, że w ciągu 14 dni od daty zakupu wyślesz do mnie wypełniony formularz zwrotu.
Długi termin dostępu!

Platforma kursowa niestety nie jest z gumy…
Decydując się na zakup w Nauka poszła w las otrzymujesz dostęp do materiałów na 365 dni!